سیاسی

دیدار فاطمه رحمانی با جامعه حقوقدانان، وکلا، سردفترداران و دهیاران

دیدار فاطمه رحمانی کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با جامعه حقوقدانان، وکلا، سردفترداران و دهیاران شهر مشهد در محل ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد؛ فاطمه رحمانی کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه حقوقدانان، وکلا، سردفترداران و دهیاران اظهار کرد: مفاسد بویژه فساد اقتصادی، شفافیت و ارتقای سلامت اداری،اجتماعی و اقتصادی از موضوعاتی است که امید داریم با همراهی جامعه حقوق دانان و وکلا بتوانیم با آن مبارزه کنیم.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، ایرانی در تصویب قوانین بالادستی نظام و تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان خانواده از دیگر مباحثی است که در مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

رحمانی عنوان کرد: ارتقای سلامت جامعه با رویکرد توجه به اقشار کم برخوردار،تسهیل در امر اشتغال با تاکید بر نقش جوانان خلاق و کارآفرین به عنوان مطالبه به حق مردم باید مورد توجه قرار گیرد و سعی بر این است تا بتوانیم در مجلس دوازدهم به عنوان مطالبه جوانان توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه حقوقدانان،وکلا و سردفترداران و دهداران به عنوان افرادی مطلع که با بدنه جامعه و اقشار مختلف جامعه ارتباط دارند می توانند یاری رسان نماینده های مجلس باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید