اسلایدر

دولت برای اختصاص سهمیه بنزین سفر برنامه ریزی کند

نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تداوم گردشگری داخلی و جلوگیری از حذف برنامه سفر از سبد زندگی مردم باید دولت برنامه ویژه ای برای اختصاص سهمیه بنزین درمناسبت هایی نظیر عید نوروز و تابستان در نظر بگیرد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: به منظور حمایت از  گردشگری داخلی بویژه در مناسبت های خاص نظیر عید نوروز و تابستان باید دولت برنامه ویژه ای برای سهمیه بنزین سفر اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین، نباید شرایط به گونه ای به پیش برود که سفر از سبد خانواده ها حذف شود از این رو دولت باید سهمیه های خاصی را که صرفا در ایام نوروز و تابستان اعتبار خواهند داشت رابرای کارت های بنزین شارژ کند .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده نیز باید این موضوع را مدنظر قرار دهند و سهمیه ای را در این زمینه در بودجه قرار دهند.

نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس و بویژه کمیسیون فرهنگی از وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درخواست کرده است که در جهت رونق سفر ، در  دولت پیگیر اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای تعطیلات عید نوروزو تابستان  باشد.

وی با بیان اینکه در باره میزان این سهمیه صحبتی نشده است ، تصریح کرد: چون سفر های  نوروز مردم معمولا از اسفندماه اغاز می شود از دولت انتظار می رود هرچه سریعتر در این زمینه برنامه ریزی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید