اسلایدرورزشی

تیم والیبال سایپا تیم پیام خراسان را شکست داد

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان کشور روز چهارشنبه تیم سایپا با نتیجه سه بر یک میزبان خود پیام خراسان را شکست داد.

در ادامه هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان کشور روز چهارشنبه تیم سایپا با نتیجه سه بر یک میزبان خود پیام خراسان را شکست داد.

این دیدار با حضور حدود ۴۰۰ تماشاچی در سالن مهران مشهد برگزار شد در حالی که ۲ بازیکن کلیدی تیم پیام یعنی امیر حسین ناوی به دلیل بیماری و مجتبی یوسفی به دلیل مصدومیت، این تیم خراسانی را همراهی نمی‌کردند.  

۲ ست نخست این بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم سایپا پایان یافت اما ست سوم را میزبان با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود خود تمام کرد و در نهایت تیم سایپا با پیروزی در ست چهارم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ بازی را به سود خود پایان داد.

این دیدار که قرار بود ساعت ۱۷ امروز انجام شود با نظر سازمان لیگ ساعت ۱۵ برگزار شد، این موضوع اعتراض هواداران و مسئولان والیبال خراسان رضوی را به همراه داشت.

ناظر هیات والیبال خراسان رضوی در باره تغییر زمان بازی گفت: این اقدام موجب شد بسیاری از اصحاب رسانه و هواداران از دیدار بازی محروم شوند و فقدان اینترنت اطلاع رسانی بازی را با اختلال همراه نمود.

محمد حسین برهانی در این زمینه از سازمان لیگ انتقاد کرد و افزود: تیم پیام، حضور تماشاچیان در ۲ بازی خانگی و پی در پی را با رای کمیته انضباطی از دست داد در حالی که بهتر بود این محرومیت‌ها ابتدای لیگ با فاصله باشد و در ادامه نیز امروز بازی زودتر از زمان اعلام شده برگزار شد که جای تاسف دارد.

وی اظهار داشت: تیم پیام خراسان به منزله چراغ والیبال خراسان است و همه متولیان مانند یک تیم باید تلاش کنند وضعیت این تیم و حمایت‌ها از آن بهبود یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید