اسلایدرشهری

تاکسی‌های برقی در مشهد راه‌اندازی‌ می‌شود

شهردار مشهد گفت: موضوع تاکسی‌های برقی را در اولویت جدی کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با کمکی که از کارگروه ملی زیارت و مجوزهایی که خواهیم گرفت آن را هم تسریع ببخشیم.

محمدرضا کلائی در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه کوهسنگی خط دو قطار شهری مشهد اظهار داشت: برنامه‌های زیادی برای افزایش ناوگان عمومی تا پایان سال در مشهد داریم. امروز حلقه آخر استفاده از خط دو قطارشهری و به بهره‌برداری رسیدن آن بود که امیدواریم تا پایان سال بتواند ظرفیت ما را حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزون ببخشد.

وی با اشاره بر اینکه نوسازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود: تعدادی از این اتوبوس‌ها در خطوط به کار گرفته شده و مابقی نیز تا پایان سال به ناوگان اضافه خواهد شد.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: همانطوری که قبلا گفتیم موضوع تاکسی‌های برقی را در اولویت جدی کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با کمکی که از کارگروه ملی زیارت و مجوزهایی که خواهیم گرفت آن را هم تسریع ببخشیم.

وی از ارائه لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد و گفت: براساس آن دریافتی‌های ما از مسافران بر اساس زمان و میزان مسافت طی شده در شهر خواهد بود. ان‌شاءالله تا پایان سال تکلیف این موضوع نیز مشخص می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید