اسلایدرفرهنگی

بیست و نهمین جشنواره تئاتر رضوان در پاییز سرد مشهد مقدس به کار خود پایین می‌دهد

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استانی رضوان که این روز‌ها با استقبال پرشور اهالی هنر‌ دنبال می‌شود؛ امروز با اکران ۵ نمایش به کار خود پایان داد..

بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی با عنوان رضوان به روز پایانی خود رسید و امروز با اجرای پنج نمایش «چرا خداحافظی نکردی با نجمه سورچی»، «آدیداس»، «نفت»، «زن سرخ‌پوش» و «حادثه در نوسا» به کار خود پایان داد و داوران براساس آنچه دیده‌اند، قضاوت و آثار برتر را معرفی خواهندکرد.

فردا پنجشنبه حوالی ساعت ۱۱ هم تالار شهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است تا در مراسم اختتامیه حاضر شوند و آرا و نظر داوران تهرانی را ببینند. این جشنواره در اغلب اجرا‌ها با سالن‌های پر و استقبال تماشاگران و هنر‌دوست‌های مشهدی برگزار شد.

سرمای میانه پائیز هم مانع از شکل گرفتن صف پشت در‌های ورودی سالن‌های اجرای تئاتر نشد و بعضی از علاقمندان به تئاتر مدت زمانی منتظر می‌ماندند تا اجازه ورود به سالن را بگیرند؛ و گاهی گرمای اجرا و شوقی که در عوامل یک نمایش بود، سرما را از خاطر مخاطبان تئاتر می‌برد و گاهی هم اجرا از هوای بیرون سردتر و خنک‌تر بود.

مهم‌ترین امتیاز این دوره از جشنواره تئاتر استانی، حضور چشمگیر هنرمندان استانی و از آن مهم‌تر «بومی بودن متون نمایشی» است که نمایش‌ها براساس آن، اجرا شده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید