اسلایدرشهری

برف و باران جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت

جاده‌های خراسان رضوی چهارشنبه شب با ریزش برف و باران چهره زمستانی به خود گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و تصاویر دریافتی از سامانه‌های نظارتی در جاده‌های استان، بارش برف در گردنه کله مل جاده تربت حیدریه – صالح آباد، گردنه کله منار جاده زاوه – ژرف، گردنه‌های الم لی و امام قلی در جاده‌های فریمان – سنگ بست و درگز – قوچان گزارش شده است.

ابراهیم نصری افزود: همچنین بارندگی در جاده‌های مشهد – قوچان، مشهد – نیشابور – سبزوار و باغچه – تربت حیدریه موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.

وی اظهار داشت: پدیده مه گرفتگی در جاده‌ مشهد – کلات و محدوده گردنه گوجگی، جاده باغچه – نیشابور و محدوده گردنه شریف آباد، جاده درگز – قوچان و محدوده گردنه امام قلی و جاده باغچه – تربت حیدریه در محدوده گردنه اسلام قلعه موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش‌ رگباری باران که از دوشنبه‌ شب در این استان آغاز شده است از امروز تا پایان هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود برخی معابر استان دچار آبگرفتگی شده و مسیل‌ها نیز سیلابی شود.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

این استان علاوه بر ۵۱ گردنه به طول ۵۴۵ کیلومتر در جاده‌های بین شهری، ۱۷۲ گردنه به طول ۵۷۴ کیلومتر در جاده‌های روستایی و ۱۳۶ محل کولاک و مه گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید