اسلایدرورزشی

برای منتخبین المپیک ناشنوایان خراسان رضوی حقوق ماهیانه واریز می‌شود

هیچ گونه تبعیضی میان ورزشکاران مان در حوزه های مختلف قائل نمی‌شویم و در این رابطه می‌توان به حقوق یکسان ورزشکاران

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشکارانی که برای المپیک ورزشی ناشنوایان انتخاب شوند، ماهیانه یک میلیون تومان حقوق دریافت خواهند کرد. وی در نشست صمیمی با جامعه ورزش ناشنوایان استان گفت: همچنین این ورزش کاران در موقع اعزام به مسابقات، پاداش ویژه ای خواهند گرفت.
فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست صمیمی ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان، اظهار کرد: همواره تلاش ما و همکارانمان بر این بوده است که گرهی از گره ورزش استان باز کنیم و در این رابطه شما امروز شاهد جایگاه بسیار خوب استان در ورزش کشور هستید.
وی ادامه داد: شما شاهد رشد ورزش استان در ابعاد مختلف هستید و در سال جاری و سال آینده برای رسیدن به جایگاه واقعی استان تلاش می‌کنیم، همچنین قطعا حضور ورزشکاران ما در میادین کشوری، آسیایی و بین المللی بیشتر خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: ما در خراسان رضوی حدود ۱۵۰ پروژه ورزشی در حال احداث داریم و برای تکمیل آن ها به مبلغی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان نیازمندیم.
فتاحی اضافه کرد: با برنامه ریزی که داشتیم، تمام تلاش مان بر این بود که ۹۰ پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم و هم اکنون مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی استان هزینه می‌شود.
وی تصریح کرد: هزینه های جاری بسیار افزایش یافته است. به عنوان مثال فقط برای اعزام ورزشکاران استان به المپیاد استعداد های برتر کشور که ماه پیش به پایان رسید، یک میلیارد تومان هزینه کردیم و تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون تومان آن به هیئت ها واریز شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: سال گذشته با رایزنی هایی که با وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، سال تاریخی برای استان رقم خورد و ما توانستیم با جذب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار، بسیاری از مشکلات هیئت های ورزشی را برطرف نماییم.
فتاحی ادامه داد: در سال جاری نیز قرار است علاوه بر اعتبارات سال گذشته، مبالغ مقداری نیز افزایش یابد که در این صورت، کمک ویژه ای به هیئت ورزش های ناشنوایان استان خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: هیچ گونه تبعیضی میان ورزشکاران مان در حوزه های مختلف قائل نمی‌شویم و در این رابطه می‌توان به حقوق یکسان ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی اشاره کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: پنج شنبه هفته جاری مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی را با حضور استاندار برگزار خواهیم کرد که در این مراسم نیز تفاوتی میان جوایز ورزشکاران نخواهیم دید.
فتاحی در خصوص المپیک ناشنوایان نیز گفت: ورزشکارانی که برای المپیک ورزشی ناشنوایان انتخاب شوند، ماهیانه یک میلیون تومان حقوق دریافت خواهند کرد، همچنین در موقع اعزام آن ها به مسابقات، پاداش ویژه ای برای شان در نظر خواهیم گرفت.
وی ادامه داد: هزینه های قهرمانانی که به اردو های تیم ملی دعوت می‌شوند را پرداخت می‌کنیم، همچنین مشکل ورزشکارانی را که برای حضور در تیم ملی از کار خود اخراج شده اند را با رایزنی با استاندار برطرف خواهیم کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا هیئت ناشنوایان استان درآمدی پایدار داشته باشد و بتواند حمایت بیشتری از ورزشکاران خود داشته باشد.
وی ادامه داد: در این راستا با توجه به اینکه خوابگاه ورزشی مناسب در مشهد نداریم، زمینی در مجموعه شهید بهشتی برای اینکار در نظر گرفته شده است. با ساخت خوابگاه در این زمین می‌توانیم درآمدی پایدار برای این هیئت ایجاد کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: احداث یک خوابگاه مناسب ۳۰۰ تختی هزینه ای نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بر خواهد داشت که می‌توان به همت خیرین و کمک اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون آن را ساخت و از مزایای آن استفاده کرد، همچنین ساخت یک سالن ورزشی نیز می‌تواند در ایجاد یک در آمد پایدار برای هیئت موثر واقع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید