ورزشی

بازگشت “طلایی”تیم های خراسان رضوی از مسابقات شنای هنری بانوان کشور

تیم های اندیشه و شهید هاشمی نژاد از خراسان رضوی با کسب مدال های طلا و رتبه های برتر مسابقات جام هنری بانوان کشور به مشهد بازگشتند.

به گزارش صدای مشهد، تیم  اندیشه خراسان رضوی که باحمایت هیات شنای استان به‌عنوان یکی از دو نماینده استان، در مسابقات جام شنای هنری بانوان کشور در تهران شرکت کرده بود، با یک طلای تیمی و چند عنوان دیگر به مشهد بازگشت.
اندیشه خراسان رضوی در رده‌سنی ۱۳ تا ۱۵ سال شامل: پرنیان روانخواه، عطیه امینی، اسما امینی، ترانه گنجعلی خان حاکمی، آرمیتا دشتی، مهدیس کامکار، آناهیتا اکرانی و  روژان زنگنه اسدآبادی،   در این مسابقات به مقام نخست رسیده و نشان طلای تیمی را بر گردن آویختند. همچنین در همین رده سنی تیم دونفره اسما و عطیه امینی توانست رتبه دومی و مدال نقره  سال گذشته خود را تکرار کند.
تیم رده سنی زیر ۱۲ سال اندیشه نیز که شامل : نازنین زهرا فروتن، ساینا قنائی، فاطمه علیزاده، ملینا مستقل، عسل برکفروش یزدی  بودند در اجرای دونفره قنائی و فروتن مدال نقره این مسابقات را کسب کردند. مربیان این تیم عسل خاتمی و غزل خاتمی بوده و تیم با حمایت هیات شنا و ریاست آن مجید مشتاق، در کنار دیگر تیم مشهدی، به این مسابقات اعزام شده بود که کاپ دومی مجموع تیمی را پس از تیم شهید هاشمی نژاد،   نیز از آن خود کرد.
مسابقات شنای هنری بانوان کشور در رده‌های مختلف سنی به مدت سه روز به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و بیش از ۲۰ تیم از سراسر کشور در آن حضور داشتند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید