دسته بندی نشده

ایجاد دفتر کنسولگری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:با هدف ارائه خدمات سریعتر و بهتر به دانشجویان خارجی، دفتر کنسول گری در این دانشگاه برای اولین بار در سطح دانشگاه های وزارت بهداشت و درمان ایجادشده است.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پس از پیگیری و رایزنی های یک ساله  با مکاتبات و رایزنی با وزارت علوم، وزارت امور خارجه و دفتر دانشجویان خارجی با هدف ارائه خدمات سریعتر و بهتر به دانشجویان خارجی، دفتر کنسول گری در این دانشگاه برای اولین بار در سطح دانشگاه های وزارت بهداشت و درمان ایجادشده است.

دکتر زارعی قنواتی افزود: قبل از ایجاد دفتر، امور کنسولی مربوط به ویزا، اقامت و تمدید حضور دانشجویان خارجی با  دریافت معرفی نامه از دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طریق دانشگاه فردوسی به نمایندگی وزارت علوم انجام می شد و زمان زیادی از دانشجویان به هدر می رفت  حتی در مواقعی به  علت هماهنگ نشدن امور آنها ، دانشجویان مجبور بودند یا وارد ایران نشوند و یا از ایران خارج شوند.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: پس از ایجاد دفتر کنسولگری، انجام امور اداری دانشجویان خارجی در فاصله زمانی کوتاهی انجام می شود.

 زارعی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در عرصه بین المللی در پذیرش دانشجویان خارجی، گردشگری سلامت و عقد تفاهم نامه با دانشگاه های مختلف برای ایجاد فرصت های مطالعاتی دوگانه با توانمندیهای دانشگاه های منطقه و در سطح بین الملل، در سطح کشور بی نظیر است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید