اسلایدرشهری

بیمارستان مهرگان مشهد تعطیل شد

مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موضوع تعطیلی بیمارستان مهرگان این شهر را تایید کرد و گفت: این بیمارستان به دلیل مشکلات مالکیتی و نداشتن استانداردهای لازم در حوزه درمان تعطیل شده است.

به گزارش صدای مشهد، دکتر سید کاظم غفاریان روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: مسایل مربوط به بیمارستان مهرگان دارای ۲ بخش شامل مالکیت بیمارستان و مجوزهای پزشکی و طبابت و کادر درمان است که بخش مالکیت بیمارستان موضوعی حقوقی و مربوط به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخش مجوزهای پزشکی و طبابت و کادر درمان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی ادامه داد: در راستای بررسی مشکلات بیمارستان مهرگان قرارگاه نظارت با حضور مسوولان ارشد استانی و شهری از جمله فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دادگستری و اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان خراسان رضوی بیستم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به این که مجوز بیمارستان مهرگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و این بیمارستان استانداردهای لازم برای پذیرش بیماران را ندارد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجوزهای پذیرش بیماران این بیمارستان را لغو کرده است.

دکتر غفاریان در خصوص مالکیت بیمارستان مهرگان و به تصرف درآمدن این بیمارستان، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هیات مدیره‌ای که قوه قضاییه تایید کرده است را به رسمیت می‌شناسد.

وی درخصوص بیکاری و مطالبات و حق و حقوق پرسنل و خدمه بیمارستان مهرگان گفت: این موضوع مربوط به اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان خراسان رضوی است و پرسنل و خدمه این بیمارستان بایستی از طریق این اداره کل، امور مربوطه خود را پیگیری کنند.

بیمارستان شبانه روزی مهرگان مشهد با ظرفیت ۵۰ تختخوابه در سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است که موسس این بیمارستان شرکت تعاونی پاستور مشهد است.

این بیمارستان از زمان تاسیس تاکنون به دلیل موضوع تملک دارایی و برخی تخلفات درمانی، دچار مشکلات عدیده است به گونه ای که از اسفند ماه سال گذشته به تصرف افرادی که مدعی مالکیت بیمارستان را دارند درآمده و از هفتم فروردین ماه امسال بخش‌های زایشگاه و بستری این بیمارستان و از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تمامی بخش‌های این بیمارستان غیر فعال و تعطیل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید