دسته بندی نشده

راز جسد سوخته در منطقه کشف رود فاش شد

آبان ماه امسال جسد سوخته انسان در کال زرکش مشهد کشف شد بعد از گذشت نزدیک به یک ماه، قاتل او شناسایی شد.

شب نوزدهم آبان ماه امسال، راننده یک دستگاه وانت بار هنگام عبور از زمین‌های منطقه کشف رود در انتهای توس ۹۱، از بقایای جسد سوخته یک انسان، به پلیس گزارش کرد.

 در بررسی‌های میدانی، دو دسته کلید و پاشنه کش فلزی در محل سوزاندن جسد توجه قاضی احمدی نژاد را به خود جلب کرد که همین موضوع با درج آن در رسانه ها، موجب افشای هویت مقتول شد.

کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی) به تحقیقات و رصدهای اطلاعاتی خود ادامه می‌دادند به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد ردپای یک زن در قتل مقتول که یک تاجر کشمش است، وجود دارد.

با هماهنگی‌های قضایی، در نهایت زن ۳۸ ساله‌ای که متصدی یک درمانگاه بود در کاشمردستگیر شد و به مشهد انتقال یافت، اما او خود را بی خبر از جنایت نشان داد و گفت: تنها آشنایی من با مقتول این بود که خودرویی را از او خریداری کردم و قرار شد در تاریخ  برای ثبت سند آن اقدام کند، ولی دیگر پاسخ تماس هایم را نداد.

با بررسی‌های کاراگاهان پلیس، مشخص شد زن مسئول درمانگاه با همدستی فرد دیگری مرد تاجر را به قتل رسانده اند.

زن در اعترافات خود گفت: بعد از جدایی از همسرم، دچار مشکلات مالی زیادی شده بودم به طوری که حتی توان پرداخت حق و حقوق کارکنان درمانگاه و اجاره ملک را نیز نداشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم از «ح-ن» (مقتول) که با او آشنا شده بودم مبلغی پول بگیرم، ولی او پولی به من نمی‌داد و قصد داشت تسهیلات بانکی برایم بگیرد تا این که یک روز با طرح نقشه‌ای نسنجیده تصمیم گرفتم حداقل خودروی تویوتای هایلوکس او را به شکلی از چنگش بیرون بیاورم و با این نقشه او را در کاشمر و به بهانه دادن سفته برای تسهیلات بانکی به منزلم کشاندم.

 این زن در ادامه اعترافات خود  گفت:چون اطلاعی از خواص داروهای خواب آور داشتم تعدادی قرص را در شربت به او خوراندم و با همدستی فرد دیگری به نام بهروز او را به ویلایی اطراف مشهد منتقل کردم و بعد از ساعت‌ها شکنجه، او را وادار کردم اسنادی را مبنی بر فروش خودرو امضا کند.

او ادامه داد: مرد تاجر در جریان شکنجه و خوراندن متعدد داروهای خواب آور جان داد و با همدستی بهروز جسد او را آتش زدیم و در کال زرکش اطراف توس ۹۱ رهاکردیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید