اسلایدراقتصادی

از توسعه پایدار در استان حمایت همه جانبه می‌کنیم

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید گفت: در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، از توسعه پایدار خراسان رضوی حمایت همه‌جانبه می‌کنیم.

لیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، نقش بانوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سیاست را پر رنگ برشمرد و اظهار داشت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک اقدام داوطلبانه است که سیاست توسعه پایدار را دنبال می‌کند.

وی خطاب به بانوان کارآفرین حاضر در جلسه افزود: فعالیت‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی باید با درایت، تدبیر، اعتماد سازی و آموزش صورت گیرد؛ اگر بانوان روستاهای مورد هدف تربیت اقتصادی شوند حتما تاثیر آن در خانواده‌ها نمایان خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ثروت‌آفرینی و کارآفرینی را جزو سیاست‌های نظام دانست و گفت: ما باید به عنوان رزمندگان اقتصادی در راستای توسعه پایدار و افزایش سطح رفاه مردم شهرها و روستاها تمام تلاش خود را انجام دهیم.

رزم‌حسینی اضافه کرد: امروز امنیت ملی با قدرت اقتصادی گره خوره است و هر کسی باید نقش خود را در بدست آوردن اقتدار اقتصادی در حوزه‌های مختلف ایفا کند تا به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی ادامه داد: در حد بضاعت، اختیارات و توانایی‌های استان از معین‌های اقتصاد مقاومتی در قالب مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی حمایت می‌کنیم چون باور داریم اگر یک بانو توامند شود، بنیان خانواده بهتر حفظ خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه از توسعه پایدار حمایت کامل می‌کنیم خاطرنشان کرد: موفقیت مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در گرو هماهنگی و همکاری مسئولان و نهادهای مربوطه است در غیر این صورت موفقیت چشمگیری حاصل نخواهد شد.

دبیرنهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی اظهار داشت: ۴۰۰ کسب و کار از طریق معین‌های شهرستان‌ها وارد سامانه رصد عملکرد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شده است.

علی‌اکبر لبافی افزود: باید با تحرک و پیگیری بیشتری فعالیت معین‌ها را دنبال کنیم تا در صورت عدم رضایت از عملکرد معین مربوطه در منطقه مورد تعهد، معین دیگری جایگزین شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید