شهری

آتش نشانان ضدعفونی شهر مشهد را آغاز کردند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: عملیات ضد عفونی گسترده شهر مشهد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با استفاده از تجهیزات سازمان آتش نشانی و به کارگیری نیروهای داوطلب مردمی آموزش دیده در نقاط مختلف این شهر از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش صدای مشهد، آتشپاد دوم امیر عزیزی افزود: از امروز ۲۳ اسفند ماه عملیات گسترده ضد عفونی سطح شهر را از طریق توان لجستکی و عملیاتی سازمان آتش نشانی مشهد به همراه خودروهای سنگین و نیمه سنگین ویژه با تاکید بر گندزدایی و ضد عفونی معابر در حاشیه شهر مشهد به صورت مستمر و روزانه آغاز کرده ایم.

وی اضافه کرد: این آتش نشانان با به کارگیری بیش از ۱۰۰ نفر از نیروهای آتش نشان داوطلب آموزش دیده و تجهیز این افراد به ملزومات انفرادی ویژه ضدعفونی نقطه به نقطه،  اماکنی را که خودروها امکان ورود و تردد در آنجا را ندارند ضدعفونی و گندزدایی می کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر مشهد گفت: در حال حاضر بیش از ٣٠ آتش نشان با ۱۵ خودروی تخصصی آتش نشانی و همچنین ۱۰۰ آتش نشان داوطلب آموزش دیده با استفاده از سمپاش انفرادی این عملیات را آغاز کرده اند و محلولی که از آن برای ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر استفاده می شود تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهیه و در اختیار سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد قرار گرفته و هیچ گونه ضرری برای شهروندان ندارد.

هزار و ٣٠٠ آتش نشان در ۵٠ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید