اسلایدرسیاسی

۴۴ نامزد از حوزه انتخابیه مشهد و کلات انصراف دادند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مشهد گفت: از میان ۳۳۳ نامزد تایید صلاحیت شده در روز ۲۲ بهمن، ۴۴ نفر تا پیش از ظهر امروز چهارشنبه از حضور در انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات انصراف دادند.

احمد ریواده افزود: نامزدهای انصراف داده بیشتر گرایش سیاسی اصولگرایی داشتند که به دلیل قرار نگرفتن در لیستهای ائتلافی به نفع سایرین انصراف دادند و البته برخی نامزدهای مستقل نیز به واسطه اینکه از عهده هزینه‌های تبلیغاتی برنیامده بودند انصراف دادند.

وی شمار نامزدهای باقی مانده در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مشهد و کلات را  ۲۸۹ نفر اعلام کرد و افزود: انصراف نامزدهای انتخابات تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات یعنی تا ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه قابل قبول است اما به دلیل تنظیم فهرست نامزدهای انتخابات توسط فرمانداری افرادی که قصد انصراف دارند تا پایان وقت اداری امروز انصراف خود را به فرمانداری تحویل دهند.

بر اساس اعلام فرمانداری مشهد در حوزه مشهد و کلات برای برپایی ۷۰ ستاد انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس یازدهم در سطح کلانشهر مشهد مجوز فعالیت صادر شده است.  

بر این اساس هم‌اینک  برای نشستن بر هر یک از پنج کرسی نمایندگی مردم مشهد و کلات در خانه ملت، حدود ۶۰ نامزد در حال فعالیت تبلیغاتی و رقابت هستند.  

هزار و ۵۷۰ شعبه رای‌گیری برای دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت سه و نیم میلیون نفری حوزه انتخابیه مشهد و کلات که واجد شرایط رای دادن هستند برپا می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید