اسلایدر

۱۳۵ کیلوگرم تریاک در مشهد کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۱۳۵ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در مسیر کمربند سبز به سمت مشهد خبر داد.

سردار محمد کاظم تقوی اظهار داشت: تیم اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در عملیاتی موفق به کشف ۱۳۵ کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک شدند.

وی افزود: خودروی متهم که از ناحیه چرخ‌ها دچار خسارت شده بود با دستور مقام قضایی توقیف و روانه پارکینگ شد. متهم نیز که مردی جوان است در این عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به جرمش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: این سوداگر مرگ در اعترافاتش بیان کرد که محموله تریاک را از یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی از فردی ناشناس تحویل گرفته و قرار بوده آن را در مشهد به فردی دیگر تحویل دهد.

این مقام ارشد نظامی استان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات اولیه به صورت تحت الحفظ به دادسرای انقلاب مشهد منتقل و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد. تحقیقات همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان برای شناسایی دیگر عوامل دست اندرکار در این پرونده و دستگیری این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر طی چند روز گذشته بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۳ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است که در همین راستا ۳۶ باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد افیونی منهدم و ۲۶ سرشبکه این باند‌ها دستگیر شده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید