اسلایدرشهری

کلائی تا پایان اسفند در شهرداری مشهد می‌ماند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به مسائل پایان سال و امورات مختلف شهرداری، اولویت اعضاء شورای شهر مبنی بر تداوم حضور کلائی به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران رضوی مورد تاکید قرار گرفت.

محمدرضا حیدری با اشاره به برگزاری جلسه مشترک اعضاء شورای شهر مشهد با شهردار درخصوص ثبت‌نام وی برای تصدی سمت ریاست فدراسیون فوتبال، اظهارکرد: در ابتدا از زحمات و تلاش‌های مستمر، شبانه‌روزی و مجدانه‌ای که آقای کلائی تاکنون داشته‌ است، کمال تقدیر و تشکر را داریم که ثمره آن، ارائه خدماتی ماندگار برای شهر مشهد و شهروندان و زائران رضوی بوده است.

 وی افزود: در این جلسه شهردار دلایل خود برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال را به استماع اعضاء شورای شهر رساند و توضیحاتی را ارائه داد.

 رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه کلائی در این جلسه لزوم هماهنگی با اعضاء شورای شهر پیش از ثبت‌نام را پذیرفت، تصریح کرد: بنابر توضیحات ارائه شده، اولویت اعضاء شورای شهر مبنی بر حضور ایشان به‌عنوان شهردار و خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران امام‌رضا(ع) مورد تاکید قرار گرفت.

حیدری گفت: با توجه به مسائل پایان سال شهرداری از حیث بودجه، پرداخت‌های آخر سال، تهاتر بدهی‌های بانکی و مطالبات از دولت و آمادگی شهر برای استقبال از زائران، شورای شهر مشهد در پایان اسفندماه ۹۸ درخصوص این موضوع اتخاذ تصمیم خواهد کرد؛ تا آن موقع، شهردار باقوت به کار خود ادامه می‌دهد و براساس توضیحات ارائه شده، اولویت کاری خود را خدمت به مشهد و ایجاد بهترین شرایط برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می‌داند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید