دسته بندی نشده

پروازهای مشهد – تهران از سر گرفته‌ شد

تکلیف مسافران پروازهای تاخیری و ابطالی چیست؟

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: با مساعد شدن شرایط جوی فرودگاه مهرآباد، پروازهای مشهد – تهران از سرگرفته‌ شد.

حسن جعفری  افزود: پروازهای مشهد – تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامناسب جوی در تهران و کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد از صبح امروز متوقف شده‌ بود و طی این مدت ۹ پرواز مشهد به تهران به همین دلیل لغو شد.

وی ادامه داد: با مساعد شدن شرایط جوی این پروازها برقرار شده‌ اما با توجه به توقف چند ساعته پروازها و احتمال تاخیر آنها، مسافران تهران قبل از عزیمت به فرودگاه مشهد از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود اطلاع یابند.

وی گفت: اولین پرواز  خروجی از فرودگاه مشهد به مقصد تهران نیز ساعت ۱۵ انجام می‌شود.

تکلیف مسافران پروازهای تاخیری و ابطالی چیست؟

تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد که ابطال نشده و جزو پروازهای تاخیری به شمار می‌رود به ترتیب و با اعلام شرکت هواپیمایی مربوطه امروز انجام می‌شود.

شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند ساعت مجدد پروازها را از طریق پیامک به مسافران خود اطلاع دهند و نسبت به کاهش ازدحام جمعیت در ترمینال‌ها اقدام کنند

روزانه ۴۰ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا می‌شوند.

این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید