پاسخ بیمارستان رضوی به روابط عمومی پرحاشیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بیمارستان فوق تخصصی رضوی تنها در سه سال گذشته به بیماران کم بضاعت و مستضعف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تخفیف داده است...

در پی‌اظهارت مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر عدم پذیرش #بیمه_سلامت بیماران در بیمارستان فوق تخصصی رضوی، روابط عمومی این بیمارستان جوابیه‌ای جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد که بخش‌هایی از آن به شرح ذیل است:
” بیمارستان فوق تخصصی رضوی تقریبا با تمام بیمه‌ها طرف قرار داد است و افراد تحت پوشش ۵۴ سازمان بیمه‌گر می‌توانند از خدمات درمانی این مجموعه بهره‌مند شوند، همچنین این بیمارستان در پایان سال ۹۷ حدود ۱۴۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داشت و هم اکنون حدود ۱۲۰ میلیارد تومان طلبکار است. بیمه سلامت همگانی که تنها بیمه رایگان برای افراد کم درآمد و محروم جامعه است، طبق دستور العمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفا در مراکز درمانی دولتی قابل پذیرش می‌باشد و طبق اعلام این وزارتخانه بیماران تحت پوشش این بیمه امکان بهره‎مندی از خدمات بیمارستان‌های خصوصی را ندارند. به عبارت دیگر دولت و وزارت بهداشت، ارتباط این بیمه داران را با کل بخش خصوصی قطع کرده است نه اینکه بیمارستان رضوی با این بیمه لغو قرارداد کرده باشد.
جای بسی تعجب است که مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این دستور العمل اطلاعی ندارد و با اظهار نظرهای غیر واقع، خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی این بیمارستان را نادیده می‌انگارد…..
به اطلاع افکار عمومی می‌رساند بیمارستان فوق تخصصی رضوی تنها در سه سال گذشته به بیماران کم بضاعت و مستضعف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تخفیف داده است…
مدیر محترم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که نسبت به خدمات بیمارستان کم لطفی نموده است، سابق بر این معاون درمان دارالشفاء امام رضا(ع) بوده و همچنین عضو هیات مدیره شرکت سامان‌داروی هشتم هستند و حتما می‌دانند که هدف اصلی حوزه سلامت آستان قدس رضوی ارتقا سطح سلامت مردم است و ما به هیچ وجه هدف‌مان سودآوری به هر قیمتی، نبوده و نیست…”

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

قالب وردپرس وردپرس افزونه وردپرس پاتوق وردپرس