اسلایدرشهری

هشدار لغزندگی معابر و اختلال در سیستم حمل و نقل بر اثر بارندگی

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به آبگرفتگی در برخی شهرستان‌های استان، لغزندگی معابر و اختلال در سیستم حمل و نقل بر اثر وقوع بارندگی هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: با گسترش و استقرار سامانه بارش‌زا در استان از عصر فردا (پنجشنبه)، افزایش ابرناکی توأم با افزایش شدت وزش باد و در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با بارش باران و برف، کاهش دما و تشکیل مه و کاهش دید در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

براساس این اطلاعیه، بر اثر فعالیت این سامانه، افزایش ابرناکی همراه با بارش باران و برف در اغلب نقاط این استان و کاهش پنج درجه‌ای دما، تشکیل مه و کاهش میدان دید خواهد بود.
این اطلاعیه می‌افزاید: فعالیت این سامانه تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد که بر اثر آن احتمال بروز خسارت ناشی از وزش باد شدید، کولاک برف، کاهش دما، لغزندگی معابر و اختلال در سیستم حمل و نقل، آبگرفتگی در نواحی مستعد بویژه در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه به فراهم نمودن تمهیدات لازم و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، خودداری از سفرهای غیر ضروری، عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی بویژه عملیات کوهنوردی تاکید کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید