اسلایدرفرهنگی

میزبانی شایسته خادمیاران افتخاری از زائرین با پویش “منزل من هم یک زائر سراست”

همزمان با دهه پایانی ماه صفر شهروندان شهر بهشت با پیوستن به پویش "منزل من هم یک زائر سراست" منازل شخصی خود را به صورت رایگان در اختیار زائران قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار صدای مشهد، روزها از پی هم می‌گذرند و ساعت ها با چرخش عقربه‌هایش به روزهای موعود نزدیک می‌شوند، روزهایی که شهر مملو از زائرانی می شود که پیاده و سواره به سوز مشهدالرضا روانه شده اند تا در ایام پر از حزن و اندوه آخر صفر وسال‌روز شهادت امام رضا(علیه‌السلام) در کنار مضجع منور رضوی به عزاداری بپردازند.
مردم در سالهای اخیر به صورت خودجوش با برپایی ایستگاهها، اسکان، هدیه کلاه و شال گردن، عروسک هایی با شکل آهو و بسیاری خدمات دیگر تلاش کرده اند تا رسم‌میزبانی را به درستی ادا کنند. ستاد خدمت رسانی به زائرین آستان قدس رضوی نیز امسال نیز همانند سال گذشته با راه اندازی طرح ها و پویش های مردمی زمینه خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران را تسهیل می‌کند.
پویش “منزل من هم یک زائرسراست” یکی از این پویش‌های مردمی است، که به یکی از مهمترین دغدغه‌های زائران می‌پردازد شهروندان شهر بهشت، منازل مسکونی خود را برای اسکان در ایام دهه پایانی ماه صفر در اختیار زائران قرار می‌دهند.
این طرح معنوی با استقبال خوب زائران و مجاوران همراه شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر برای پیوستن به آن اعلام امادگی کرده اند‌.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۶۶ به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸۰۸۰ به این طرح ارزشمند بپیوندند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید