ورزشی

مرتضایی: حرکت گیتی‌پسند در اصفهان هم تکرار شده بود

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: به جز صحنه گل، موقعیتی به حریف ندادیم و هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند.

مجید مرتضایی در خصوص بازی تیمش در برابر گیتی‌پسند اصفهان در سالن شهیدبهشتی مشهد اظهار کرد: هر دو تیم بازی قابل قبولی ارائه کردند. فکر می‌کنم به جز صحنه گل که حسن‌زاده به خوبی از آن استفاده کرد و تک گل بازی را زد، موقعیت دیگری به حریف ندادیم.

وی ادامه داد: این مسابقه، یک بازی عادی بود اما در لحظات آخر به جنجال کشیده شد. به جز حرکتی که بازیکن حریف انجام داد که البته در اصفهان هم تکرار شده بود، هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص درگیری‌ با سرمربی تیم حریف عنوان کرد: در جریان درگیری‌ها اصلا کاری با بی‌غم نداشتم. بازیکنان تیمم را از درگیری جدا می‌کردم و آن‌ها به داخل زمین می‌فرستادم. در حقیقت نمی‌خواستم جنجال ادامه پیدا کند و بازی متوقف شود.

مرتضایی در خصوص برنامه تیم برای بازی‌های پلی‌آف توضیح داد: چون تیم سوم یا چهارم جدول خواهیم شد، دو بازی در خانه خواهیم داشت. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم‌های رقیب در پلی‌آف را رصد کنیم. امیدوارم از مرحله اول صعود کنیم و جز چهار تیم اول ایران باشیم.

وی در خصوص عملکرد حامد ثنایی و علی ابراهیمی توضیح داد: ثنایی به جز صحنه گل، در بقیه بازی، نمایش خوبی از خود نشان داد و چند دفع توپ عالی داشت. ثنایی جانشین خوبی برای محمدی خواهدبود. علی ابراهیمی مکمل دیگر بازیکنان فرش‌آرا بوده و با توجه به اینکه در پست راس بازی می‌کند، در پلی‌آف امید گلزنی تیم خواهدبود. امیدوارم بازی زیبای تیم در مرحله بعد هم ادامه پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید