اسلایدر

عنایت امام رضا(ع) به رزمندگان دفاع مقدس در حمله هوایی دشمن

راوی انجمن روایت فتح رضوی در گفتگو با صدای مشهد مطرح کرد

 راوی انجمن روایت فتح رضوی که در پویش « روایت فتح» در میان زائران روایتگری می‌کند، با ذکر خاطره ای به عنایت و کرامت امام رضا(ع) ) به رزمندگان دفاع مقدس در حمله هوایی دشمن به مقر اداوت اشاره کرد.

 مجید بذرفروش در گفتگو با خبرنگار صدا مشهد، اظهار کرد: از سال ۸۷ که مقام معظم رهبری تاکید بر بحث روایتگری دوران دفاع مقدس را داشتند وارد این کار شدم و در طول سال و در مناسبت های مختلف به کار روایتگری مشغول بودم.

 وی بیان کرد: معتقدم که روایتگری برای تاثیر خود باید استمرار داشته باشد و از طرفی نیازمند بستری مناسب است تا فرد آمادگی پذیرش را در این بستر داشته باشد.

 این راوی روایت فتح رضوی افزود: روایتگری در بین زائران حریم رضوی قدرت پذیرش از سوی زائران را بالا می برد چرا که هر چه بستر معنوی تر باشد آمادگی پذیرش از سوی زائر بیشتر می شود همانطور که در دوران دفاع مقدس فرمانده دستور می داد چهار رزمنده پیش قراول میدان مین شوند ولی ۱۰۰ نفر اعلام آمادگی می کردند.

 وی گفت: روایتگری سیره و منش شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم این فضا را مهیا می کند که جوان نسل امروز راحت تر بتواند سیره ائمه اطهار (ع) را درک کند و الگوی خود قرار دهد چرا که وقتی می بیند جوان هم سن و سال خود مثل شهید حججی زندگی ائمه (ع) را الگوی خود قرار داد پس او نیز می تواند.

 بذرفروش به نمونه عینی عنایت و کرامت حضرت رضا(ع) در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در عملیاتی، دشمن به مقر ادوات ما حمله هوایی کرد. در این مقر شهید فرجوانی فریادی کشید و امام رضا(ع) را صدا کرد و گفت «بچه های مردم دارند کشته می شوند چرا صدای من را نمی شنوی» که من شاهد بودم پس از آن راکت های هواپیمای دشمن که به زمین می خورد عمل نمی کرد.

 وی در پایان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات خود باید به ائمه اطهار(ع) متوسل شویم، خواسته خود از امام رضا(ع) را مطرح کرد و گفت: از امام رئوف و مهربانی ها می‌خواهم برای عاقبت به خیری همه ما دعا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید