فرهنگی

طوفان اتحاد مردمی با غباری از شیطنت دشمن آسیب نمی‌بیند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اتحاد ملت ایران را طوفانی عنوان کرد که با غباری از شیطنت‌های دشمنان به آن خدشه‌ای وارد نخواهد شد.

به گزارش صدای مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم دانش آموختگی و اهدای درجه دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) که در محل سالن همایش مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر از حماسه‌سازی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در دوران چهل ساله انقلاب اسلامی، الگوگیری از دلاوری‌های سربازان دفاع مقدس را یکی از ارکان شیوه کارآموزی سربازان وطن عنوان کرد.

وی تأکید کرد: سپاهیان ما می‌بایست ویژگی‌ها و شرایطی که موفقیت‌های گذشته را در دفاع مقدس رقم زده، امروز الگو و سرلوحه آموزه‌های خود قرار دهند.

خاکسار قهرودی ضمن تأکید در استمرار خط مشی گذشتگان در کسب موفقیت‌های دفاعی کشور، گفت: سپاه در دوران دفاع مقدس و اوج کوران حوادث مأموریت‌هایی با خلق حماسه‌های بسیار ایجاد کردند، که امروز یکی از دغدغه‌های مراکز علمی ما باید توجه به انتقال این تجربیات و آموزه‌ها به نسل جدید باشد.

وی با اشاره به از دست دادن این الگوهای انسانی در گذر زمان گفت: هر چه از آن دوران فاصله می‎گیریم افرادی را که بتوانیم با نگاه به سیر و سلوک آنان تغییری در زندگی و منش رفتاری خود حاصل کنیم، کمتر می‌شوند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به وقایع و حوادث کشور در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: در گذشته با شرایطی مواجه بودیم که بخشی از آن ناخواسته به ما تحمیل شد و در همان شرایط گل‌های متعددی شکوفا شدند که زمینه مساعدی را برای موفقیت‌های امروز فراهم کردند.

خاکسار قهرودی تصریح کرد: از این اتفاق که تنها یکبار در تاریخ ایران رخ داده است، درس‌های خوبی گرفته شده که ماحصل آن افزایش قدرت در مقابله با دشمن متخاصم است.

وی در ادامه با اشاره به مراسم تشییع میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابراز کرد: این واقعه حاکی از آگاهی مردم و قدردانی از افرادی است که خالصانه خود را وقف این نظام، انقلاب و کشور کرده‌اند.
مصطفی خاکسار قهرودی این حرکت مردمی را دستآورد ۴۰ ساله انقلاب عنوان کرد که در مقابل دشمن ظهور و بروز یافت.

وی با تأکید بر تبدیل شدن این اصول و مبانی در مباحث آموزشی برای انتقال به نسل جدید، گفت: توجه به این اصول و مبانی لازمه ورود به حکومت عدالت پیشه مهدی موعود(عج) است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید