اسلایدرورزشی

صعود تراکتور، شهر خودرو و نود ارومیه به مرحله یک هشتم جام حذفی

تیم‌های فوتبال تراکتور، شهر خودرو و نود ارومیه با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شدند.

به گزارش صدای مشهد؛ در ادامه رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، امروز چند دیدار به صورت همزمان برگزار شد.
تیم فوتبال تراکتور در همدان میهمان تیم پاس بود که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور به پایان رسید. اشکان دژاگه (۱۴) و محمدرضا آزادی (۴۱) برای تراکتور و روح الله سلطانی (۶۷) برای پاس گلزنی کرد. تراکتور با این برد به یک هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله به مصاف برنده بازی فجر سپاسی و فولاد خوزستان می رود.
تیم نساجی امروز در قائمشهر میزبان تیم شهر خودرو بود. این بازی با تک گل اکبر صادقی (۷۱) به سود شهر خودرو به پایان رسید. به این ترتیب تیم شهر خودرو با هدایت یحیی گل محمدی راهی مرحله یک هشتم شد و باید با برنده دیدار شهرداری ماهشهر و سردار بوکان بازی کند.
در دیگر بازی امروز، تیم نود ارومیه موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر تیم نیروی زمینی را از پیش رو بردارد. علیرضا قاسمی (۵۲) و وحید نعمتی (۸۸) زننده گل های نود بودند. نود در مرحله یک هشتم حریف تیم صنعت نفت آبادان است.
امروز همچنین تیم صنعت نفت در شیراز میهمان تیم قشقایی بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود نفت به پایان رسید. در این بازی ابتدا سعید زارع (۳۸) قشقایی را از حریفش پیش انداخت اما محمد اهل شاخه (۴۵ و ۶۰) موفق شد برای صنعت نفت گلزنی و نتیجه را جبران کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید