اسلایدرفرهنگی

سکونت رایگان زائران در مشهد با پویش “منزل من هم زائرسراست”

راه اندازی پویش "منزل من هم زائرسراست" استفاده از از ظرفیت منازل ساکنین مشهد در اسکان رایگان زائران رضوی حرکتی شایسته در پذیرایی از زائرانی که در سفر معنوی خود به این شهر مقدس با مشکل اسکان مواجه هستند.

در مناسبت های مذهبی مثل شهادت امام رضا (ع) معمولا اماکن اقامتی مشهد خیلی زود پر شده و یا قیمت اجاره آن بسیار بالا می رود. هر چند در سال‌های گذشته از ظرفیت مساجد و حسینه ها، سالن‌های ورزشی، سوله ها، و اماکن عمومی برای اسکان زائرین پیاده امام رضا(ع) استفاده شده است اما امسال با راه اندازی پویش “منزل من هم زائرسراست” یک حرکت جمعی قابل تقدیر در این مسیر شکل گرفتهتا زائرانی که به صورت خانوادگی به مشهد سفر کرده اند، بتوانند در اینگونه منازل سکونت داشته باشند.
افرادی که تمایل به خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) را دارند باید اطلاعات منزل خود را در سامانه ای که به همین منظور طراحی شده، ثبت کنند.
افرادی که می خواهند منازل خود را در اختیار زوار قرار دهند، باید کد ۵۵ و زائرانی که قصد ثبت نام در سامانه مزبور را دارند، باید کد ۶۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۸۸۰۸۰ ارسال کنند. اطلاعات زائران با توجه به زمان رسیدن و مدت حضور در مشهد، تعداد عائله‌ و … پالایش شده و مناسب ترین منزل برای سکونت موقت آنها تعیین و معرفی می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید