اسلایدرفرهنگی

حضور مشهد در نمایشگاه ۲۰۲۰دبی

نخستین جلسه هم‌اندیشی با‌ هدف معرفی فرصت‌های سرمايه‌گذاری، جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و توانمندی‌های اقتصادی استان برگزار شد.

به گزارش صدای مشهد، سعید صیفی در جلسه‌ای که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، معاون اقتصادی شهرداری مشهد، رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی، رییس اتحادیه صادر کنندگان استان، رییس اتاق مشترک ایران و افغانستان، و جمعی از مدیران استان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم برای رونق بخشیدن به اقتصاد در چشم‌انداز بلند مدت و انجام فعالیت‌های مؤثر برای ارتقای سطح اشتغال و ایجاد روابط بین‌المللی و تبادل فرهنگی ملت‌ها و جلب گردشگران، حضور در نمایشگاه‌های جهانی است.
وی افزود: اکسپو۲۰۲۰دبی یک رویداد جهانی با گرایش اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است که با انتخاب موضوعی در رابطه با چالش‌ها و دغدغه‌های جامعه بشری توسط میزبان آن، برگزار می‌شود.
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نزدیکی کشور ایران به چنین بازار بزرگی می‌تواند فرصتی استثنایی برای شکوفایی صادرات ما باشد و صنعتگران در زمینه‌های مختلف می‌توانند با برنامه‌ریزی صحیح سود فراوانی به دست آوردند.
وی با بیان اینکه حضور در این رویداد جهانی با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری است، افزود: طبق آخرین آمار بدست آمده تاکنون کشورهای زیادی از جمله ایران جهت مشارکت اعلام آمادگی نموده‌ و فضایی به آن‌ها اختصاص داده شده است.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد موضوع برگزاری اکسپوی ٢٠٢٠دبی را موضوع پیوند افکار و ساخت آینده عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود در طول شش ماه برگزاری اکسپو حدود ۲۵ میلیون‌ نفر از آن بازدید خواهند کرد.
صیفی در پایان تصریح کرد: نمایش توانمندی‌ها، تمدن، آداب و رسوم، رشد تبادلات اقتصادی و بین‌المللی، ایجاد رونق اقتصادی از طریق برقراری روابط تجاری جدید و بازارسازی برای کالاهای دارای مزیت نسبی کشور، از اهداف ما جهت حضور در این نمایشگاه است.
گفتنی است این رویداد از تاریخ ۲۹مهرماه ۱۳۹۹ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ برپا خواهد شد که حدود ۲هفته از این تاریخ، به استان خراسان رضوی اختصاص خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید