اسلایدرشهری

جانمایی میدان بار مرکزی مشهد تا پایان دی ماه جاری با اعلام نظر مشاور

بررسی و امکان سنجی احداث میدان بار مرکزی مشهد، یکی از اولویت های 50 گانه شهردار مشهد است که بر عهده این سازمان نهاده شد، در همین راستا مشاوری به کار گرفته شد تا نسبت به جانمایی پهنه های مناسب اقدام نماید که تا آخر دی ماه جاری، نظر مشاور در این خصوص اعلام می شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از اعلام نظر نهایی مشاور طرح جانمایی میدان بار مرکزی مشهد تا پایان دی ماه جاری خبر داد.

به گزارش صدای مشهد، بهروز کیانی اظهار داشت: در حال طی کردن مراحل پایانی احداث چند بازار میوه و تره بار هستیم. همچنین امیدواریم در دهه فجر بتوانیم فروشگاه شهرما خیابان قائم در سیدی به مساحت ۸۵۰ متر مربع را نیز به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: بازار میوه و تره بار در تقاطع میرزا کوچک خان، روبه روی ساختمان شهرداری منطقه ۵ به مساحت ۴۰۰ متر مربع نیز در حال احداث است که برای افتتاح در دهه فجر آماده سازی می شود. همچنین زمین برای احداث ۳ بازار شهر ما در منطقه ثامن نیز در نظر گرفته شده است و بودجه لازم برای آن در اصلاح بودجه سازمان دیده شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری یا حداکثر تا فروردین ۹۹ لاین بازارها نیز به بهره برداری برسد.

کیانی در ادامه به حوزه ساماندهی مشاغل پرداخت و خاطرنشان ساخت: در این حوزه با مشارکت بخش خصوصی کارهای خوبی انجام شده است، در سال جاری دو مجتمع با ظرفیت ۶۰۰ واحد صنفی به بهره برداری رسید، همچنین در ۶ ماهه اول سال ۹۹ نیز در نظر داریم چند واحد ساماندهی مشاغل با ظرفیت حدود یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ واحد صنفی را به بهره برداری برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سالانه حدود یک هزار شغل الاینده و مزاحم ساماندهی شود، افزود: بررسی و امکان سنجی احداث میدان بار مرکزی مشهد، یکی از اولویت های ۵۰ گانه شهردار مشهد است که بر عهده این سازمان نهاده شد، در همین راستا مشاوری به کار گرفته شد تا نسبت به جانمایی پهنه های مناسب اقدام نماید که تا آخر دی ماه جاری، نظر مشاور در این خصوص اعلام می شود.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با اعلام نظر مشاور و جانمایی این بازار، کار احداث آن آغاز می شود تا در سال های بعد، ما به عنوان تنها شهر در کشور باشیم که میدان بار مرکزی متعلق به شهرداری نداریم، این خلاء را با بهره برداری از میدان بار مرکزی، برطرف نموده و نقش پررنگ تری را در نرخ میوه و تره بار بازی نماییم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید