سیاسی

تعدد لیست‌های اصولگرایی برای ایجاد رقابت لازم است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اتفاقا تعدد لیست‌ها در شرایط کنونی که اصلاحات در صحنه حضور ندارد نه تنها مغایر با وحدت نیست بلکه برای ایجاد فضای رقابتی و افزایش مشارکت مردم لازم هم هست.

جواد آرین‌منش با اشاره به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای حوزه انتخابیه مشهد اظهار کرد: بنده از حدود ۲ماه قبل خروجی لیست را که افراد اعلام شده فعلی است پیش‌بینی کرده و مسوولان شورا آن‌را تکذیب کرده بودند.

وی ادامه داد: زمانی که احزاب شناسنامه دار و رسمی جریان اصولگرایی و جبهه پیروان خط امام و رهبری در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به حاشیه رانده شدند و افراد خاص از جریان‌های خاص ابتکار عمل را در دست گرفتند به راحتی می‌شد نتیجه نهایی را پیش بینی کرد و در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون جوان‌گرایی در لیست عملا مردود شد.

این فعال سیاسی اصولگرا درخصوص ضرورت مشارکت مردم در انتخابات گفت: ما امروز در یک شرایط سخت تاریخی قرار داریم، مشکلات اقتصادی نظیر تورم و بیکاری، افزایش فاصله طبقاتی ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همراهی هم‌پیمانان آمریکا در کنار ناکارآمدی و فساد باعث نارضایتی مردم شده، اما مردم فهیم و آگاه ما موضوعات مختلف را از هم تفکیک و مسائل را مستقل از هم  ارزیابی می‌کنند، همچنان که در مراسم تجلیل از سردار شهید سلیمانی نشان دادند که بزرگداشت این شهید ربطی به سایر مسایل ندارد.

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز هم مردم آگاه می‌دانند که راه‌حل مشکلات کشور داشتن مجلسی قوی، کارآمد و اعتماد به صندوق‌های رای است.

آرین‌منش درخصوص غیبت اصلاح طلبان در رقابت با اصولگرایان در مشهد اظهار کرد: بطور کلی اداره کشور با یک جریان سیاسی و عدم تکثر سلایق در مجلس میسر نیست، انحصارگرایی  در مشارکت مردم  و توسعه کشور تاثیر می‌گذارد چرا که قرار است مجلس از همه اقشار جامعه اعم از سلایق سیاسی، دینی، مذهبی، قومی و فرهنگی نمایندگی کند و عصاره فضایل ملت  و در راس امور باشد، ممکن است یک جریان با حذف رقیب در کوتاه مدت پیروز ظاهری انتخابات باشد ولی در بلند مدت پیروز نیست و این امر مصلحت نظام و مردم را تامین نمی‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: همچنان که دولت، مجلس و دست اندرکاران امروز باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال مسایل و مشکلات باشند منتخبین امروز باید برنامه خود را جهت برون رفت کشور از مشکلات بیان کنند و در ۴ سال آینده به مردم کارنامه ارایه کنند.

آرین منش رقابت‌های انتخاباتی در مشهد با توجه به عدم ارایه لیست از سوی اصلاح طلبان را درون اصولگرایی دانست و افزود: علاوه بر لیست شورای ائتلاف لیست‌های خوبی در حال شکل گیری است و اتفاقا تعدد لیست‌ها در شرایط کنونی که اصلاحات در صحنه حضور ندارد نه تنها مغایر با وحدت نیست بلکه برای ایجاد فضای رقابتی و افزایش مشارکت مردم لازم هم هست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید