ورزشی

برگزاری مسابقات پرورش‌اندام باشگاه‌های خراسان رضوی

مسابقات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام برگزار می‌شود.

به گزارش صدای مشهد، پس از برگزاری مسابقات بدنسازی پرورش‌اندام در شهرستان‌های خراسان رضوی  و مشخص شدن برترین‌ها و همچنین تقویم برگزاری مسابقات سالانه هیأت و انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در استان هرمزگان، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام روز ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

با توجه به ایام برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ممنوعیت برگزاری هرگونه مسابقات و فعالیت‌های ورزشی تا تاریخ ۴ اسفندماه به دستور فرمانداری شهر مشهد این مسابقات ظرف یک روز با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و فاصله زمانی باقی مانده برگزار خواهدشد و ورزشکاران جهت شرکت در این رقابت‌ها باید روز ۳ اسفند در وزن کشی حاضر شوند.

مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار خواهدشد و وزن کشی رقابت‌ها نیز یک روز پیش از آغاز مسابقات، سوم اسفندماه در سالن شهید حاتمی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید