سیاسی

امام جمعه مشهد: مجلس یازدهم جای امثال شهید سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: با توجه به شرایط خطیر کشور، مجلس یازدهم فقط جای نسخه‌های شهید سلیمانی است و مردم نباید بگذارند نسخه‌های ناقص دیگر به مجلس بروند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: گرچه سختی‌های چهل سال اول انقلاب با جانفشانی‌های بسیار سپری شد اما چهل سال دوم نیز پیروز نگه داشتن انقلاب است که به فرموده امام راحل از پیروزی اول دشوارتر می‌باشد.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن از برخورد سخت با انقلاب ناامید شده، به نفوذ و متلاشی کردن انقلاب از درون امید بسته است که بهترین جای آن نیز مجلس است.

وی گفت: با پاسداری دقیق شورای نگهبان از دروازه دموکراسی کشور، عوامل دشمن نمی‌توانند وارد مجلس شوند اما مورد خطرناک این است که دشمن از افرادی که وارد مجلس می‌شوند، یارگیری کند و افراد نفوذی بسازد که بر عهده مردم است با تمام توان نگذارند اینگونه افراد به مجلس بروند.

امام جمعه مشهد افزود: کشور مجلسی می‌خواهد که در وهله اول بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند و دوم اینکه شجاع باشد و در مقابل استکبار جهانی بایستد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای نمایندگان مجلس پنج خصلت را تذکر داده‌اند که مومن، خدا و معاد باور باشد، انقلابی بوده و حاضر باشد در راه آرمان‌های انقلاب از همه چیز خود بگذرد، شجاع و جهادی باشد و برای خدمت وقت و ساعت نشناسد، کارآمد، متخصص و اهل فن باشد و بتواند با برنامه مشکلات پیش رو را حل کند لذا اگر نمایندگان این ویژگی‌ها را نداشته باشند، آن مجلس به درد نمی‌خورد و کاری از پیش نخواهد برد.

وی گفت: شهید سلیمانی تابلو شاخص برخورداری از این خصایص و امتیازات بود لذا مردم باید کسانی را به مجلس بفرستند که نسخه شهید سلیمانی باشند، البته ماموریت مردم با انتخاب این افراد تمام نمی‌شود و علاوه بر آن مردم باید با تمام توان نگذارند عده‌ای دیگر به مجلس راه پیدا کنند.

امام جمعه مشهد افزود: کسانی که با رهبری زاویه دارند ولو اندک، کسانی که انقلابی نیستند، کسانی که غربگرا هستند و چشم امید به دروازه‌های غرب دارند، کسانی که به عکس گرفتن با موگرینی افتخار می‌کنند، اعتقاد راسخ به حاکمیت دین در اداره جامعه ندارند، آنهایی که از ولایت فقیه تبعیت گزینشی دارند، افرادی که از استکبار می‌ترسند، آنهایی که فکر می‌کنند رزق ملت به دست آمریکاست، کسانی که از مقاومت ناامید هستند و به مذاکره با دشمن فکر می‌کنند، آنهایی که اهل سوء استفاده و ولنگاری در برابر هجمه‌های فرهنگی هستند، نباید به مجلس بروند و مردم نباید بگذارند این افراد تحت هیچ شرایطی به مجلس برسند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید