اسلایدرفرهنگی

اختتامیه هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد برگزار نمی‌شود

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: اختتامیه هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد برگزار نمی‌شود و هزینه برگزاری آن به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان هدیه می‌شود.

محمدرضا محمدی افزود: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر، جشنواره‌ای مردمی است اکران لیست کامل در حداکثر سینماهای مشهد بر برگزاری اختتامیه تشریفاتی، ترجیح داده شد.

وی اظهار داشت: حضور متنوع و پرشور مردم در همه فیلمهای اکران شده سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در مشهد خود به تنهایی نقش اختتامیه‌ای برای این رویداد سینمایی در این شهر را داشت.

محمدی بیان کرد: شورای سیاستگذاری هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تصمیم گرفت تا از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر صرف نظر کرده  و با توجه به مشارکت مدیریت شهری مشهد مقدس در این جشنواره و تحقق کامل کمک مالی شهرداری در این مشارکت، هزینه این مراسم  را صرف کمک به جامعه هنری و مردم هنر دوست سیستان و بلوچستان کند.

هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در ۶ سینمای اطلس، گلشن، آفریقا، هویزه، ویلاژتوریست و  شهید اصغرزاده مشهد با اکران ۲۷ فیلم برگزار شد.

در شب پایانی هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از پوستر سردار سپهبد شهید سلیمانی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار دلها توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رونمایی شد. این پوستر با نشان انجمن های هنری توسط جلال صابری هنرمند مشهدی طراحی شده است. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank
دکمه بازگشت به بالا
Translate »

Adblock رو غیر فعال کنید

لطفا برنامه یا افزونه بلاک تبلیغات خود را غیر فعال کنید سپس رفرش کنید